• Ποια γιορτή έχουμε σήμερα, Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου και ποιοι γιορτάζουνΠοια γιορτή έχουμε σήμερα, Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου και ποιοι γιορτάζουν
  • Ημερήσιες προβλέψεις για όλα τα ζώδια για σήμερα Παρασκευή 23/02Ημερήσιες προβλέψεις για όλα τα ζώδια για σήμερα Παρασκευή 23/02
  • Πάτρα: Aυτοπυροβολήθηκε και στο διπλανό δωμάτιο ήταν το παιδί τουΠάτρα: Aυτοπυροβολήθηκε και στο διπλανό δωμάτιο ήταν το παιδί του
  • Τραγωδία στο Κερατσίνι. Νεκρός εργάτης στο πλοίο ΑλεξάνδραΤραγωδία στο Κερατσίνι. Νεκρός εργάτης στο πλοίο Αλεξάνδρα
  • Βροχερό θα είναι το Σαββατοκύριακο. ΒίντεοΒροχερό θα είναι το Σαββατοκύριακο. Βίντεο
  • Κοινωνικό Τιμολόγιο ΔΕΗ: Αναλυτικά τα βήματα για την υποβολή της αίτησηςΚοινωνικό Τιμολόγιο ΔΕΗ: Αναλυτικά τα βήματα για την υποβολή της αίτησης
  • Αυξημένα μέτρα της Τροχαίας από σήμερα έως και την Καθαρά ΔευτέραΑυξημένα μέτρα της Τροχαίας από σήμερα έως και την Καθαρά Δευτέρα
  • Έρχεται νέα χαλάρωση των capital controlsΈρχεται νέα χαλάρωση των capital controls
  • Απόκριες 2018: Κούλουμα στο Πάρκο Σταύρος Νιάρχος και άλλα δρώμενα στην ΑθήναΑπόκριες 2018: Κούλουμα στο Πάρκο Σταύρος Νιάρχος και άλλα δρώμενα στην Αθήνα
  • Απόκριες, καιρός: Ο καιρός το τριήμερο και την Καθαρά Δευτέρα. Απόκριες, καιρός: Ο καιρός το τριήμερο και την Καθαρά Δευτέρα.

ΥΓΕΙΑ

ΠΑΙΔΙ

CELEBRITY

Συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα

Συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα

Συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα

Είναι ίσως από τις πιο δύσκολες περιόδους καθώς αν το ανοσοποιητικό του παιδιού είναι αδύναμο, πριν προλαβαίνει να αναρρώσει έχει κολλήσει νέα ίωση.

Παρότι δεν μπορείτε να προφυλάξετε το παιδί σας από τους ιούς και τις ιώσεις, ωστόσο, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό του σύστημα, έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να μην αρρωστήσει ή τουλάχιστον όχι τόσο συχνά. Σύμφωνα με τους επιστημονικούς συνεργάτες του προγράμματος ευζην, ακολουθώντας τις παρακάτω έξι συμβουλές, μπορείτε να ελπίζετε σε έναν καλύτερο χειμώνα χωρίς κόκκινες μύτες και φτερνίσματα!

1.Φροντίζουμε τα παιδιά μας να έχουν μία ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία τροφίμων, έχοντας υπόψη ότι την κύρια ευθύνη για τη διαθεσιμότητα των τροφίμων στο σπίτι την έχουμε οι ίδιοι.

Προσφέρουμε στα παιδιά θρεπτικά σνακ ανάμεσα στα γεύματα, όπως ξηρούς καρπούς ή φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα.

Μαγειρεύουμε 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρι, προσπαθώντας τουλάχιστον τη μία να είναι «λιπαρό» ψάρι (π.χ. γαύρος, σαρδέλα, σκουμπρί).

Ενισχύουμε τη σωματική δραστηριότητα των παιδιών στην καθημερινότητά τους, προτρέποντάς τα να συμμετέχουν σε οργανωμένη άσκηση της επιλογής τους και δίνοντας έμφαση σε δραστηριότητες για όλη την οικογένεια.

Ελέγχουμε τον χρόνο που αφιερώνουν τα παιδιά σε «καθιστικές» δραστηριότητες, όπως τηλεόραση, ηλεκτρονικός υπολογιστής, βιντεοπαιχνίδια, ιδίως όταν αυτές είναι πριν τον ύπνο, καθώς μπορεί να επηρεάσουν τόσο την ποιότητα όσο και τη διάρκειά του.

Υπενθυμίζουμε στα παιδιά τους βασικούς κανόνες υγιεινής και αερίζουμε συχνά τους χώρους του σπιτιού στους οποίους βρίσκονται για πολλή ώρα, προκειμένου να περιορίσουμε την εξάπλωση των παθογόνων μικροβίων.

 

mothersblog.gr

Κατηγορίες

MEDIA

ΜΟΔΑ

ΟΜΟΡΦΙΑ

ΒΙΝΤΕΟ

booked.net

booked.net

booked.net

booked.net