• Σήμερα τελειώνουν τα μνημόνια. Οι δύσκολες υποχρεώσεις της επόμενης ημέραςΣήμερα τελειώνουν τα μνημόνια. Οι δύσκολες υποχρεώσεις της επόμενης ημέρας
  • Συντάξεις Σεπτεμβρίου: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή τουςΣυντάξεις Σεπτεμβρίου: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή τους
  • Βάσεις 2018: Πότε αναμένεται η ανακοίνωση των αποτελεσμάτωνΒάσεις 2018: Πότε αναμένεται η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων
  • O καιρός της εβδομάδας, απο Δευτέρα 20/8 έως και Σάββατο 25/8O καιρός της εβδομάδας, απο Δευτέρα 20/8 έως και Σάββατο 25/8
  • Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης: Πότε πιστώνονται τα χρήματαΚοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης: Πότε πιστώνονται τα χρήματα
  • Βόλος: 80χρονος δολοφόνησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να αυτοκτονήσειΒόλος: 80χρονος δολοφόνησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει
  • Όλο το παρασκήνιο της αποφυλάκισης των δύο Ελλήνων στρατιωτικώνΌλο το παρασκήνιο της αποφυλάκισης των δύο Ελλήνων στρατιωτικών
  • Παιδάκι 1,5 ετών κατάπιε ναρκωτικά κι έπεσε σε κώμαΠαιδάκι 1,5 ετών κατάπιε ναρκωτικά κι έπεσε σε κώμα
  • Πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για 10.000 ανέργους – Ποιους αφοράΠρόγραμμα του ΟΑΕΔ για 10.000 ανέργους – Ποιους αφορά
  • «Κλειδωμένα» ΑΦΜ λόγω χρεών στους Δήμους«Κλειδωμένα» ΑΦΜ λόγω χρεών στους Δήμους

ΥΓΕΙΑ

ΠΑΙΔΙ

CELEBRITY

Συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα

Συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα

Συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα

Είναι ίσως από τις πιο δύσκολες περιόδους καθώς αν το ανοσοποιητικό του παιδιού είναι αδύναμο, πριν προλαβαίνει να αναρρώσει έχει κολλήσει νέα ίωση.

Παρότι δεν μπορείτε να προφυλάξετε το παιδί σας από τους ιούς και τις ιώσεις, ωστόσο, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό του σύστημα, έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να μην αρρωστήσει ή τουλάχιστον όχι τόσο συχνά. Σύμφωνα με τους επιστημονικούς συνεργάτες του προγράμματος ευζην, ακολουθώντας τις παρακάτω έξι συμβουλές, μπορείτε να ελπίζετε σε έναν καλύτερο χειμώνα χωρίς κόκκινες μύτες και φτερνίσματα!

1.Φροντίζουμε τα παιδιά μας να έχουν μία ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία τροφίμων, έχοντας υπόψη ότι την κύρια ευθύνη για τη διαθεσιμότητα των τροφίμων στο σπίτι την έχουμε οι ίδιοι.

Προσφέρουμε στα παιδιά θρεπτικά σνακ ανάμεσα στα γεύματα, όπως ξηρούς καρπούς ή φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα.

Μαγειρεύουμε 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρι, προσπαθώντας τουλάχιστον τη μία να είναι «λιπαρό» ψάρι (π.χ. γαύρος, σαρδέλα, σκουμπρί).

Ενισχύουμε τη σωματική δραστηριότητα των παιδιών στην καθημερινότητά τους, προτρέποντάς τα να συμμετέχουν σε οργανωμένη άσκηση της επιλογής τους και δίνοντας έμφαση σε δραστηριότητες για όλη την οικογένεια.

Ελέγχουμε τον χρόνο που αφιερώνουν τα παιδιά σε «καθιστικές» δραστηριότητες, όπως τηλεόραση, ηλεκτρονικός υπολογιστής, βιντεοπαιχνίδια, ιδίως όταν αυτές είναι πριν τον ύπνο, καθώς μπορεί να επηρεάσουν τόσο την ποιότητα όσο και τη διάρκειά του.

Υπενθυμίζουμε στα παιδιά τους βασικούς κανόνες υγιεινής και αερίζουμε συχνά τους χώρους του σπιτιού στους οποίους βρίσκονται για πολλή ώρα, προκειμένου να περιορίσουμε την εξάπλωση των παθογόνων μικροβίων.

 

mothersblog.gr

Κατηγορίες

MEDIA

ΜΟΔΑ

ΟΜΟΡΦΙΑ

ΒΙΝΤΕΟ

booked.net

booked.net

booked.net

booked.net