• Αρχαία και Μαθηματικά κατεύθυνσης: Δείτε τα θέματα εδώΑρχαία και Μαθηματικά κατεύθυνσης: Δείτε τα θέματα εδώ
  • Κοινωνικός Τουρισμός 2018: Πως υποβάλετε αίτηση, μέχρι πότε. ΔικαιούχοιΚοινωνικός Τουρισμός 2018: Πως υποβάλετε αίτηση, μέχρι πότε. Δικαιούχοι
  • Τραγωδία με 14χρονο αγόρι στον Άλιμο. Παρασύρθηκε από αυτοκίνητοΤραγωδία με 14χρονο αγόρι στον Άλιμο. Παρασύρθηκε από αυτοκίνητο
  • Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρό βρέφος από μηνιγγίτιδαΤραγωδία στην Κρήτη: Νεκρό βρέφος από μηνιγγίτιδα
  • Φυσικό αέριο: Ποιοι καταναλωτές δικαιούνται έκπτωσηΦυσικό αέριο: Ποιοι καταναλωτές δικαιούνται έκπτωση
  • O καιρός της εβδομάδας, από Δευτέρα 11/6 έως και Σάββατο 16/6O καιρός της εβδομάδας, από Δευτέρα 11/6 έως και Σάββατο 16/6
  • Καμίνι από σήμερα η χώρα. Υψηλές θερμοκρασίες, σκόνη και υγρασίαΚαμίνι από σήμερα η χώρα. Υψηλές θερμοκρασίες, σκόνη και υγρασία
  • Σοκ στη Λαμία: συνελήφθη παππούς για τον βιασμό των εγγονιών τουΣοκ στη Λαμία: συνελήφθη παππούς για τον βιασμό των εγγονιών του
  • Πανελλαδικές - Πανελλήνιες Εξετάσεις 2018: Οι τελευταίες εκτιμήσεις πριν την πρεμιέραΠανελλαδικές - Πανελλήνιες Εξετάσεις 2018: Οι τελευταίες εκτιμήσεις πριν την πρεμιέρα
  • Απεργία: Στάσεις εργασίας σε τρένα και προαστιακό την Πέμπτη και την ΠαρασκευήΑπεργία: Στάσεις εργασίας σε τρένα και προαστιακό την Πέμπτη και την Παρασκευή

ΥΓΕΙΑ

ΠΑΙΔΙ

CELEBRITY

Συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα

Συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα

Συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα

Είναι ίσως από τις πιο δύσκολες περιόδους καθώς αν το ανοσοποιητικό του παιδιού είναι αδύναμο, πριν προλαβαίνει να αναρρώσει έχει κολλήσει νέα ίωση.

Παρότι δεν μπορείτε να προφυλάξετε το παιδί σας από τους ιούς και τις ιώσεις, ωστόσο, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό του σύστημα, έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να μην αρρωστήσει ή τουλάχιστον όχι τόσο συχνά. Σύμφωνα με τους επιστημονικούς συνεργάτες του προγράμματος ευζην, ακολουθώντας τις παρακάτω έξι συμβουλές, μπορείτε να ελπίζετε σε έναν καλύτερο χειμώνα χωρίς κόκκινες μύτες και φτερνίσματα!

1.Φροντίζουμε τα παιδιά μας να έχουν μία ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία τροφίμων, έχοντας υπόψη ότι την κύρια ευθύνη για τη διαθεσιμότητα των τροφίμων στο σπίτι την έχουμε οι ίδιοι.

Προσφέρουμε στα παιδιά θρεπτικά σνακ ανάμεσα στα γεύματα, όπως ξηρούς καρπούς ή φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα.

Μαγειρεύουμε 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρι, προσπαθώντας τουλάχιστον τη μία να είναι «λιπαρό» ψάρι (π.χ. γαύρος, σαρδέλα, σκουμπρί).

Ενισχύουμε τη σωματική δραστηριότητα των παιδιών στην καθημερινότητά τους, προτρέποντάς τα να συμμετέχουν σε οργανωμένη άσκηση της επιλογής τους και δίνοντας έμφαση σε δραστηριότητες για όλη την οικογένεια.

Ελέγχουμε τον χρόνο που αφιερώνουν τα παιδιά σε «καθιστικές» δραστηριότητες, όπως τηλεόραση, ηλεκτρονικός υπολογιστής, βιντεοπαιχνίδια, ιδίως όταν αυτές είναι πριν τον ύπνο, καθώς μπορεί να επηρεάσουν τόσο την ποιότητα όσο και τη διάρκειά του.

Υπενθυμίζουμε στα παιδιά τους βασικούς κανόνες υγιεινής και αερίζουμε συχνά τους χώρους του σπιτιού στους οποίους βρίσκονται για πολλή ώρα, προκειμένου να περιορίσουμε την εξάπλωση των παθογόνων μικροβίων.

 

mothersblog.gr

Κατηγορίες

MEDIA

ΜΟΔΑ

ΟΜΟΡΦΙΑ

ΒΙΝΤΕΟ

booked.net

booked.net

booked.net

booked.net